Diumenge 16-11-2008 vam celebrar la XVIII Pedalada MTB d'Artés, que complia la seva majoria d'edat.
Van participar 132 corredors, xifra inferior a la d'anys pasats, probablemente per la coincidència de més d'una trobada i pedalada properes i per tractar-se d'una de les darreres de la temporada quan tothom ja està cansat de seguir-les tot l'any.
El temps va acompanyar molt, tot i el fred de primera hora i l'ambient gris, el sol va fer acte de presència i va permetre gaudir de unes bones vistes als participants.
El recorregut seguia els camins, sendes i trialeres del terme municipal d'Artés i també de Sallent i Avinyó.

Sortida pel cami de les Planes  i separan se les dues pedalades per fer la llarga un parell de corriols i retrobar-se a prop del Freixe. Continuant  per Oliveres es dirigien cap a L'Alzina i d'aqui a la Creu d'Horta on s'arribaba al primer avituallament. Poc despres es tornaben a separar ,seguin riera Gavarresa avall la curta fins al cami de Fussimanya.  La llarga pujada de l'Illa cap a Guardiola donaba pas al segon control per la llarga. Despres s'enllaçaben un seguit de corriols per arribar a St.Marti i pujar al mitic Montcogul. Uns quants corriols mes de baixada i a tocar de la riera Gavarresa es trobava l'esmorzar. La  tornada era per Casanova i Riusec entran al poble per la font del Raval.
Els participants van poder gaudir d'una bona botifarrada després de l'esforç acumulat durant els 37 km del recorregut llar o dels 22 del recorregut curt.
Tothom va rebre un obsequi a la finalització de la pedalada.

Podeu veure unes fotos a:   https://www.flickr.com/photos/amicsdelacursa/sets/72157631753755382/

Podeu descarregar el track  del recorregut   aqui

Pedalada 2008 (163) Pedalada 2008 (98)