Aquest any hem fet coincidir dues sortides,una a peu i la clàssica en btt a Montserrat el mateix dia. Per tant doble presencia del club a Montserrat. Els bikers fan el següent comentari:

Ruta espectacular de 80km sortint d'hora d'Artés direcció Navarcles, Sant Benet de Bages i cap el Pont de Vilomara. Hem agafat el GR que ens ha fet passar per corriols un pèl tècnics però molt bonics. Un cop passat pel mig de l'Hostal de Sant Jaume de Vallhonesta, hem seguit senders i pistes fins arribar a St. Pere de Vallhonesta i Sant Vicenç de Castellet. Allà ens hem enfilat cap a buscar la carretera de Sant Cristòfol, la urbanització Ca l'Alzina i el Monestir de Montserrat.
Després de recuperar forces esmorzant i hidratar-nos hem fet via cap a Santa Cecília, i de baixada per la pista, no hem pogut evitar d'agafar el corriol un amb moltes pedres i corbes tancades. Xino xano cap a Castellgalí on passada la C-55 ha arribat el troç més pesat degut al cansament de les cames.
Viladordis, Sant Fruitós, Torruella i Pont de Cabrianes han sigut els últims nuclis de cases per arribar a Artés.
Hem fet l'anual sortida a Montserrat amb BTT canviant una mica el recorregut, però gaudint molt del paisatge, el BTT i els companys!

Per part dels runners, van sortir de Monistrol direcció l'estació del cremallera i pujar fins travessar la carretera de St.Cristòfol. Seguint pujant fins a Sta Cecília i ultimes i mes dures rampes fins a St. Jeroni. Després baixada fins el monestir ,per veure si coincidien amb els companys runners, encara que no va poder ser. I finalment baixada fins Monistrol pel camí de les aigües i 3/4. Al final uns 21 km i 1400 m de desnivell.